Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   torsdag   fredag   lördag   söndag   måndag   tisdag   onsdag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
onsdag 2019-01-16
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:30 - 12:00 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Emma Johansson 30 10 10 0    
10:30 - 12:00 Senioryoga, 90 min En klass som utformas och anpassas för dig med erfarenhet av livet. Rörelser från lugn vinyasa till den lugna yinyogan. Maria Möckborn 30 17 17 0    
12:00 - 12:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 14 14 0    
16:30 - 17:30 Hot Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Yogaställningarna (asanas) utförs oftast liggande eller sittande. Maria Möckborn 30 0 0 2 Fullbokat Boka reservplats
17:30 - 18:30 Groove, 55 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 22 2 2 0   Boka
17:30 - 18:45 Hot Vinyasa, 75 min Ett mer utmanande pass, för dig som har lärt dig grunderna i yoga. Små utmanande moment, där du börjar experimentera med din styrka, rörlighet och balans. Sabina Larsson 30 0 0 1 Fullbokat Boka reservplats
18:30 - 19:30 Body Toning, 55 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Maria Möckborn 30 0 0 6 Fullbokat Boka reservplats
19:30 - 20:30 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Maria Möckborn 30 3 3 0   Boka
 
torsdag 2019-01-17
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:15 - 08:15 Hot Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Maria Möckborn 30 24 24 0   Boka
09:00 - 09:45 Pilates 45 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Maria Möckborn 30 19 19 0   Boka
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 11 11 0   Boka
11:00 - 12:00 Hot Vinyasa, 55 min Vinyasa betyder att binda samman rörelse och andning. Små utmanande moment, där du börjar experimentera med din styrka, rörlighet och balans. Dalie Bäfverfeldt 30 24 24 0   Boka
16:30 - 17:00 Power Of Breath, 30 min Lär dig att använda ditt andetags maximala kraft. Detta är en klass för dig att lära dig andas ordentligt och bli starkare både fysiskt och mentalt. Hjälper dig oavsett vad du tränar, spinning, vattenträning, yoga eller body circle. Maria Möckborn 30 25 25 0   Boka
17:00 - 18:00 Gravidyoga 55min Yoga för gravida kvinnor med eller utan tidigare erfarenhet av yoga. Avslappnande och återhämtande samtidigt som du sträcker ut kroppen. Genom att träna yoga får du ökad kroppskännedom och bygger upp kroppen på ett skonsamt sätt. Marie Shibru 30 5 5 0   Boka
17:15 - 18:15 Hot Vinyasa, 55 min Vinyasa betyder att binda samman rörelse och andning. Vinyasa yogaklasser passar dig som har gått på yoga tidigare. Små utmanande moment, där du börjar experimentera med din styrka, rörlighet och balans. Maria Möckborn 30 0 0 1 Fullbokat Boka reservplats
18:10 - 18:55 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Julia Karlsson 25 0 0 14 Fullbokat Boka reservplats
18:30 - 20:00 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Yogaställningarna (asanas) utförs oftast liggande eller sittande. Maria Möckborn 30 0 0 20 Fullbokat Boka reservplats
 
fredag 2019-01-18
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Elin Fahlgren 30 20 20 0   Boka
11:00 - 12:15 Hot Restorative Yoga, 75 min Restorative yoga är en avslappnande yogaform. Den här klassen är lugnande för nervsystemet och läkande för muskler och ligament. Rörelserna främjar blodcirkulationen och ger sinnet en stunds vila. Elin Fahlgren 20 4 4 0   Boka
16:30 - 17:30 BoXft, 55 min Det är ett tufft pass med helkroppsövningar där vi fokuserar på bålstabiliteten. Hög intensitet med mycket intervallträning vilket är bra för både konditionen och förbränningen. Passet är individuellt anpassat och man lägger sig själv på den nivå man behärskar. Maria Möckborn 20 0 0 3 Fullbokat Boka reservplats
17:00 - 18:15 Hot Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 13 13 0   Boka
17:30 - 18:30 Yoga Heartbeat FUSION 55 min En yogaklass med puls och hjärta! Detta är yogaklassen för dig som vill svettas, öppna upp, andas och expandera! Allt i härlig rytm till musik varvat med total stillhet. Kom och upplev kropp och sinne i total närvaro i nuet. Kom och ditt känn hjärtas slag! Maria Möckborn 30 6 6 0   Boka
 
lördag 2019-01-19
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Body Toning, 55 min Eva Persson 30 20 20 0   Boka
10:00 - 11:00 Hot Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Viyan Idan 30 16 16 0   Boka
11:15 - 12:15 Power Vinyasa, 55 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt och vill uppnå ännu mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala och fysiska styrka! Viyan Idan 30 28 28 0   Boka
12:00 - 13:30 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 21 21 0   Boka
 
söndag 2019-01-20
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:30 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Sabina Larsson 30 27 27 0  
12:00 - 13:00 Zumba, 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad Benito Salas Astorga 25 25 25 0  
17:15 - 18:30 Hot Power Vinyasa, 75 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka! Flirta med musklerna samtidigt som du flirtar med sinnena. Annika Schönefeld 30 30 30 0  
18:00 - 19:15 Lugn Vinyasa yoga 75 min En yogaklass med ett stillsammare flöde. Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Sara Carlberg 30 30 30 0  
 
måndag 2019-01-21
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Anki Widenberg 30 30 30 0  
11:00 - 12:15 Hot Restorative Yoga, 75 min Restorative yoga är en avslappnande yogaform. Den här klassen är lugnande för nervsystemet och läkande för muskler och ligament. Rörelserna främjar blodcirkulationen och ger sinnet en stunds vila. Anki Widenberg 20 20 20 0  
16:45 - 17:30 BoXfit, 45 min Det är ett tufft pass med helkroppsövningar där vi fokuserar på bålstabiliteten. Hög intensitet med mycket intervallträning vilket är bra för både konditionen och förbränningen. Passet är individuellt anpassat och man lägger sig själv på den nivå man behärskar. Julia Karlsson 20 20 20 0  
17:30 - 18:30 Hot Hathayoga, 55 min Hatha betyder kraftfull. Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Elaine De Souza 30 30 30 0  
17:30 - 18:30 Pilates 55 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Lena Pernervik 30 30 30 0  
18:30 - 19:15 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Lena Pernervik 25 25 25 0  
18:45 - 20:00 Hot Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Elaine De Souza 30 29 29 0  
 
tisdag 2019-01-22
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 25 25 0  
11:00 - 12:00 Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Nina Westerberg 30 30 30 0  
12:00 - 13:00 Yoga Grund, 55 min Utformat för dig som är ny på yoga eller vill fortsätta slipa på grunden. Denna yogaklass passar den nyfikne nybörjaren eller den med mer yogavana som vill praktisera i ett lugnare tempo. Nina Westerberg 30 30 30 0  
17:00 - 18:15 GONGBAD, 70 min En stunds vila och återhämtning i läkande ljudvågor. Kom och vila ner i de återhämtande vågorna av gongen. Klassen avslutas i meditation. Hannele Torkko 30 30 30 0  
18:00 - 19:15 Hot Hathayoga, 75 min Hatha betyder kraftfull. Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Emma Johansson 30 30 30 0  
18:15 - 19:00 Body Toning, 45 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Julia Karlsson 30 28 28 0  
19:00 - 19:30 Stretch, Rörlighet och Avslappning, 30 min Julia Karlsson 30 30 30 0  
19:15 - 20:45 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Klassen avslutas med en stunds meditation. Emma Johansson 30 30 30 0  
19:30 - 20:30 Afrodans, 55 min Kul och svettigt pass med inriktning på Afro!Vi går igenom afrobrasiliansk, nordafrikanskt, afrohouse och basic afro med likvärdig musik. Kom och hitta din egen afrostil i prestigelös eufori! Jacqueline Ignacio 25 25 25 0  
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.