Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   söndag   måndag   tisdag   onsdag   torsdag   fredag   lördag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
lördag 2018-01-20
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Body Toning, 55 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Camilla Friman 30 17 17 0    
10:00 - 11:00 Hot Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Sara Carlberg 30 14 14 0    
11:15 - 12:15 Power Vinyasa, 55 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt och vill uppnå ännu mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala och fysiska styrka! Sara Carlberg 30 21 21 0    
12:00 - 13:30 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 7 7 1    
 
söndag 2018-01-21
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hot Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Karin Brattberg 30 0 0 0 Fullbokat Boka reservplats
11:00 - 12:15 Hatha yoga, 70 min Hatha betyder kraftfull. Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Emma Andrea 30 3 3 0   Boka
11:00 - 12:30 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Karin Brattberg 30 0 0 20 Fullbokat Boka reservplats
12:15 - 13:15 Pranayama yoga, 55 min Med andetaget i fokus. Vi utför olika andningsövningar. Bekvämt sittande eller liggande och i kombination med enkla rörelser. Ett meditativt tillstånd och fördjupad medvetenhet utforskars. Emma Andrea 30 15 15 0   Boka
16:00 - 17:00 Functionel Moves, 55 min Träning för hela kroppen med hjälp av stepbräda, hantlar, viktplatta och egen kroppsvikt! Passet är upplagt efter hur kroppen är byggd och fungerar, och målet är att stärka och balansera kroppens alla funktioner. Du tränar styrka, kondition, stabilitet, rörlighet och balans. Du får en komplett träning för din kropp och du känner dig ordentligt genomtränad. Passar både nybörjare och vana deltagare. Pia Andersson 28 11 11 0   Boka
17:00 - 18:00 Soma Move, 55 min I Soma Move® förenas rörelse och kunskap, en praktik grundad på teorin om att använda kroppen som helhet för att bli stark, smidig och skadefri. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Rörelserna avlöser varandra och är inte så noggranna i sin teknik och placering som de är engagerade och lustfyllda. Händer och grepp är tongivande och varje rörelse seglar på kraftfulla andetag. Pia Andersson 25 14 14 0   Boka
17:15 - 18:30 Hot Power Vinyasa, 75 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka! Flirta med musklerna samtidigt som du flirtar med sinnena. Annika S 30 16 16 0   Boka
18:00 - 19:15 Lugn Vinyasa yoga 75 min En yogaklass med ett stillsammare flöde. Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Sara Carlberg 30 9 9 0   Boka
 
måndag 2018-01-22
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:30 - 08:30 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Emilia Castillo 30 29 29 0   Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Anki Widenberg 30 26 26 0   Boka
11:00 - 12:15 Hot Restorative Yoga, 75 min Restorative yoga är en avslappnande yogaform. Den här klassen är lugnande för nervsystemet och läkande för muskler och ligament. Rörelserna främjar blodcirkulationen och ger sinnet en stunds vila. Anki Widenberg 15 0 0 6 Fullbokat Boka reservplats
16:45 - 17:45 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Christine Svensson 30 24 24 0   Boka
17:30 - 18:45 Hot Vinyasa, 75 min En klass med flödande yogaserier i värme. Här utövas varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Utmanande, svettigt, lekfullt. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemen i kroppen. Fannie Runneberger 30 23 23 0   Boka
17:45 - 18:30 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Lena Pernervik 25 0 0 8 Fullbokat Boka reservplats
18:45 - 20:00 Hot Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 7 7 0   Boka
18:45 - 19:45 Pilates 55 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Lena Pernervik 30 11 11 0   Boka
 
tisdag 2018-01-23
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Agneta Dahl 25 23 23 0   Boka
11:00 - 12:00 Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Nina Westerberg 30 27 27 0   Boka
12:00 - 13:00 Yoga Grund, 55 min Utformat för dig som är ny på yoga eller vill fortsätta slipa på grunden. Denna yogaklass passar den nyfikne nybörjaren eller den med mer yogavana som vill praktisera i ett lugnare tempo. Nina Westerberg 30 29 29 0   Boka
16:00 - 17:00 Gravidyoga 55min Yoga för gravida kvinnor med eller utan tidigare erfarenhet av yoga. Avslappnande och återhämtande samtidigt som du sträcker ut kroppen. Genom att träna yoga får du ökad kroppskännedom och bygger upp kroppen på ett skonsamt sätt. Anki Widenberg 30 30 30 0   Boka
17:00 - 18:00 Hot Vinyasa, 55 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Anki Widenberg 30 27 27 0   Boka
17:00 - 18:15 Kundaliniyoga, 75 min Kundalini yoga är en kraftfull yogaform som kom till väst i slutet av 1960-talet med den indiska yogin, Yogi Bhajan. I kundalini yoga ligger stort fokus på den mentala och andliga delen av yoga, därför kallas den ofta medvetenhetens yoga. I ett kundalini yogapass ingår även meditation och användandet av mantran som en naturlig del. Hannele Torkko 30 29 29 0   Boka
18:00 - 19:15 Hot Hathayoga, 75 min Hatha betyder kraftfull. Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Emma Johansson 30 23 23 0   Boka
18:30 - 19:15 Body Toning, 45 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Julia Karlsson 30 18 18 0   Boka
19:15 - 20:15 Chakrayoga, 55 min Balansera din energi till kropp och sinne med chakrayoga. Enligt yogafilosofi löper sju chakran/energicentra längs ryggraden och genom att aktivera dessa uppnås bättre hälsa, balans och energi. Ulrika Strömblad 30 28 28 0   Boka
19:15 - 20:45 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Klassen avslutas med en stunds meditation. Emma Johansson 30 22 22 0   Boka
 
onsdag 2018-01-24
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:30 - 12:00 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Karin Brattberg 30 27 27 0  
10:30 - 12:00 Senioryoga, 90 min Maria Möckborn 30 30 30 0  
12:00 - 12:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 25 25 0  
12:00 - 13:00 Hot Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Karin Brattberg 30 28 28 0  
16:30 - 17:30 Hot Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Yogaställningarna (asanas) utförs oftast liggande eller sittande. Maria Möckborn 30 27 27 0  
17:30 - 18:30 Groove, 55 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 22 22 22 0  
17:30 - 18:45 Hot Vinyasa, 75 min Ett mer utmanande pass, för dig som har lärt dig grunderna i yoga. Små utmanande moment, där du börjar experimentera med din styrka, rörlighet och balans. Martina Jakobsson 30 30 30 0  
18:30 - 19:30 Body Toning, 55 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Maria Möckborn 30 30 30 0  
19:30 - 20:30 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Maria Möckborn 30 30 30 0  
 
torsdag 2018-01-25
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:15 - 08:15 Hot Lugn Vinyasa, 55 min En yogaklass med ett stillsamt flöde. Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning, månhälsning med mera. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Maria Möckborn 30 27 27 0  
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Emma Cowan 25 25 25 0  
11:00 - 11:45 Pilates 45 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Emma Cowan 30 30 30 0  
12:00 - 13:00 Yoga Grund, 55 min Utformat för dig som är ny på yoga eller vill fortsätta slipa på grunden. Denna yogaklass passar den nyfikne nybörjaren eller den med mer yogavana som vill praktisera i ett lugnare tempo. Vi utgår från hathayogatraditionen och rör oss mjukt och stilla mellan våra positioner. Otto Silverstolpe 30 22 22 0  
16:00 - 17:00 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Daniel Jarvid 30 26 26 0  
17:00 - 18:00 Gravidyoga 55min Yoga för gravida kvinnor med eller utan tidigare erfarenhet av yoga. Avslappnande och återhämtande samtidigt som du sträcker ut kroppen. Genom att träna yoga får du ökad kroppskännedom och bygger upp kroppen på ett skonsamt sätt. Marie Shibru 30 28 28 0  
17:15 - 18:15 Hot Vinyasa, 55 min Vinyasa betyder att binda samman rörelse och andning. Vinyasa yogaklasser passar dig som har gått på yoga tidigare. Små utmanande moment, där du börjar experimentera med din styrka, rörlighet och balans. Publiceras Inom Kort 30 29 29 0  
18:00 - 19:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha betyder karftfull. Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Daniel Milve 30 22 22 0  
18:30 - 20:00 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Yogaställningarna (asanas) utförs oftast liggande eller sittande. Maria Möckborn 30 18 18 0  
19:00 - 19:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Publiceras Inom Kort 25 25 25 0  
 
fredag 2018-01-26
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Elin Fahlgren 30 30 30 0  
12:00 - 13:00 Lugn Vinyasa, 55 min En yogaklass med ett stillsammare flöde. Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning med mera. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Emma Johansson 30 29 29 0  
17:00 - 18:00 Happy Friday yoga, 55 min Lekfull yogaklass för alla, nybörjare som vana yogis är välkommna! En klass där knopp och kropp utmanas och hittar balans för helgen. Maria Möckborn 30 30 30 0  
17:00 - 18:15 Hot Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 28 28 0  
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.