Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   måndag   tisdag   onsdag   torsdag   fredag   lördag   söndag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
söndag 2018-10-21
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:30 Hot Yinyoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Sabina Larsson 30 0 0 10 Fullbokat Boka reservplats
12:00 - 13:00 Zumba, 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad Benito Salas Astorga 25 6 6 0   Boka
17:15 - 18:30 Hot Power Vinyasa, 75 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka! Flirta med musklerna samtidigt som du flirtar med sinnena. Annika Schönefeld 30 13 13 0   Boka
18:00 - 19:15 Lugn Vinyasa yoga 75 min En yogaklass med ett stillsammare flöde. Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Pia Rigdahl 30 5 5 0   Boka
 
måndag 2018-10-22
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Anki Widenberg 30 22 22 0   Boka
11:00 - 12:15 Restorative Yoga, 75 min Restorative yoga är en avslappnande yogaform. Den här klassen är lugnande för nervsystemet och läkande för muskler och ligament. Rörelserna främjar blodcirkulationen och ger sinnet en stunds vila. Anki Widenberg 30 19 19 0   Boka
16:45 - 17:30 Body Toning, 45 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Julia Karlsson 30 22 22 0   Boka
17:30 - 18:30 Pilates 55 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Lena Pernervik 30 17 17 0   Boka
18:30 - 19:15 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Lena Pernervik 25 0 0 3 Fullbokat Boka reservplats
 
tisdag 2018-10-23
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 25 25 0   Boka
11:00 - 12:00 Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Nina Westerberg 30 26 26 0   Boka
12:00 - 13:00 Yoga Grund, 55 min Utformat för dig som är ny på yoga eller vill fortsätta slipa på grunden. Denna yogaklass passar den nyfikne nybörjaren eller den med mer yogavana som vill praktisera i ett lugnare tempo. Nina Westerberg 30 28 28 0   Boka
17:00 - 18:15 Gongmeditation, 70 min En stunds vila och återhämtning i läkande ljudvågor. Kom och vila ner i de återhämtande vågorna av gongen. Klassen avslutas i meditation. Hannele Torkko 30 16 16 0   Boka
18:15 - 19:00 Body Toning, 45 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Ulrika Strömblad 30 17 17 0   Boka
 
onsdag 2018-10-24
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:30 - 12:00 Senioryoga, 90 min Maria Möckborn 30 30 30 0  
12:00 - 12:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 25 25 0  
17:30 - 18:30 Groove, 55 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 22 22 22 0  
18:30 - 19:30 Body Toning, 55 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Maria Möckborn 30 30 30 0  
19:30 - 20:30 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Maria Möckborn 30 30 30 0  
 
torsdag 2018-10-25
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:15 - 08:15 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Maria Möckborn 30 30 30 0  
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Emma Cowan 25 25 25 0  
11:00 - 11:45 Pilates 45 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Emma Cowan 30 30 30 0  
12:00 - 13:00 Yinyoga, 55 min Yinyoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Alexander Kadziolka 30 29 29 0  
16:30 - 17:00 Power Of Breath, 30 min Lär dig att använda ditt andetags maximala kraft. Detta är en klass för dig att lära dig andas ordentligt och bli starkare både fysiskt och mentalt. Hjälper dig oavsett vad du tränar, spinning, vattenträning, yoga eller body circle. Maria Möckborn 30 30 30 0  
17:00 - 18:00 Gravidyoga 55min Yoga för gravida kvinnor med eller utan tidigare erfarenhet av yoga. Avslappnande och återhämtande samtidigt som du sträcker ut kroppen. Genom att träna yoga får du ökad kroppskännedom och bygger upp kroppen på ett skonsamt sätt. Marie Shibru 30 30 30 0  
18:00 - 18:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Julia Karlsson 25 25 25 0  
19:00 - 20:00 Yoga Sculpt FUSION, 55 min En yogaklass som fokuserar styrka med hjälp utav hantlar och gummiband. En svettigt flöde där du får flirta med musklerna samtidigt som du andvänder det medvetna yogiska andetaget i ett härligt flöde. Alexander Kadziolka 30 29 29 0  
 
fredag 2018-10-26
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
12:00 - 13:00 Hatha Yoga, 55 min Klassisk hathayoga med influenser av postural(hållning) träning där fokus ligger på att aktivera och stärka kroppens inre muskelkedjor och energisystem för att uppnå ökad funktion, rörlighet och stabilitet. Elin Fahlgren 30 29 29 0  
17:00 - 18:00 Yoga Heartbeat FUSION 55 min En yogaklass med puls och hjärta! Detta är yogaklassen för dig som vill svettas, öppna upp, andas och expandera! Allt i härlig rytm till musik varvat med total stillhet. Kom och upplev kropp och sinne i total närvaro i nuet. Kom och ditt känn hjärtas slag! Maria Möckborn 30 30 30 0  
 
lördag 2018-10-27
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Viyan Idan 30 30 30 0  
11:15 - 12:15 Power Vinyasa, 55 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt och vill uppnå ännu mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala och fysiska styrka! Viyan Idan 30 30 30 0  
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.