Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   tisdag   onsdag   torsdag   fredag   lördag   söndag   måndag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
måndag 2017-10-23
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:30 - 08:30 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Klara Öhlén 30 27 27 0   Boka
10:30 - 11:45 Hot Restorative Yoga, 75 min Restorative yoga är en avslappnande yogaform. Den här klassen är lugnande för nervsystemet och läkande för muskler och ligament. Rörelserna främjar blodcirkulationen och ger sinnet en stunds vila. Perfekt komplement för att balansera vardagen och annan träning. Anki Widenberg 15 1 1 0   Boka
12:00 - 13:00 Hot Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Anki Widenberg 30 22 22 0   Boka
17:30 - 18:45 Hot Vinyasa, 75 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Fannie Runneberger 30 18 18 0   Boka
17:45 - 18:30 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Emma Cowan 25 0 0 9 Fullbokat Boka reservplats
18:30 - 19:30 Pilates 55 min Pilatesträningen är en styrke- och stabiliseringsträning med stort fokus på kroppsmedvetenhet, hållning och noggrannhet i lugnt tempo. Detta gör att du får tid att upptäcka känslan i kroppen och känslan i att göra övningen rätt. Det i sin tur gör att du får resultat snabbt och känner en märkbar skillnad efter några få gånger. Emma Cowan 30 0 0 2 Fullbokat Boka reservplats
18:45 - 20:00 Hot Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 0 0 6 Fullbokat Boka reservplats
 
tisdag 2017-10-24
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
11:00 - 12:00 Hot Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Nina Westerberg 30 20 20 0   Boka
12:00 - 12:55 Hot Yoga Basic, 55 min En yogaklass för dig som är ny på yoga eller vill slipa på din grundteknik. Nina Westerberg 30 25 25 0   Boka
16:30 - 17:30 Hot Vinyasa, 55 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Anki Widenberg 30 24 24 0   Boka
17:00 - 18:15 Kundaliniyoga, 75 min Kundaliniyoga är en kraftfull yoga som kom till väst i slutet av 1960-talet med den indiska yogin, Yogi Bhajan. I kundaliniyoga ligger stort fokus på den mentala och andliga delen av yoga. Därför kallas den också medvetenhetens yoga. I ett kundaliniyogapass ingår därför även meditation och användandet av mantran som en naturlig del. Hannele Torkko 30 25 25 0   Boka
17:30 - 18:45 Hot Hathayoga, 75 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Erika Erlando 30 19 19 0   Boka
18:30 - 19:15 Body Toning, 45 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Ulrika Strömblad 30 16 16 0   Boka
18:45 - 20:15 Hot Yin Yoga, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Erika Erlando 30 3 3 0   Boka
19:15 - 20:15 Chakrayoga, 55 min Balansera din energi till kropp och sinne med chakrayoga. Enligt yogafilosofi löper sju chakran/energicentra längs ryggraden och genom att aktivera dessa uppnås bättre hälsa, balans och energi. Ulrika Strömblad 30 23 23 0   Boka
 
onsdag 2017-10-25
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
09:30 - 10:15 Mamma/bebis, 45 min Här får du tillsammans med andra nyblivna mammor möjlighet att hitta tillbaka till sin kropp efter graviditet och födande. Rekommenderad start tidigast 8 veckor efter förlossning. Lättare träning, hitta bäckenbotten, djupa magmuskler och få frisättning av måbrahormoner oxytocin. - Kom omklädd för träning - Ta med alla bebisgrejer du behöver till salen - Vagnen ställs på utsidan huset vid staketet. Ta med eget lås - I salen är allt tillåtet såsom amning, blöjbyte, gråt och skratt. Alla är i samma situation. Du och din bebis är välkommen fram till ditt barn blir för rörligt. Maria Möckborn 30 29 29 0   Boka
10:30 - 12:00 Hot Yin Yoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Karin Brattberg 30 24 24 0   Boka
10:30 - 12:00 Senioryoga, 90 min Maria Möckborn 30 29 29 0   Boka
12:00 - 12:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Maria Möckborn 25 21 21 0   Boka
12:00 - 13:00 Hot Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Karin Brattberg 30 28 28 0   Boka
16:30 - 17:30 Hot Yinyoga, 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Maria Möckborn 30 23 23 0   Boka
17:30 - 18:30 Groove, 55 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 22 4 4 0   Boka
17:30 - 18:25 Hot Yoga Basic, 55 min Ett introduktionspass som är utformat för att passa den absoluta nybörjaren. Den som inte satt sin fot i en yogastudio förut. Martina Jakobsson 30 26 26 0   Boka
18:30 - 19:30 Body Toning, 55 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Maria Möckborn 30 12 12 0   Boka
18:45 - 20:00 Hot Vinyasa, 75 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Martina Jakobsson 30 22 22 0   Boka
19:30 - 20:30 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Maria Möckborn 30 25 25 0   Boka
 
torsdag 2017-10-26
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:15 - 08:15 Hot Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Maria Möckborn 30 29 29 0  
10:00 - 10:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Emma Cowan 25 25 25 0  
11:00 - 11:45 Pilates 45 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Emma Cowan 30 30 30 0  
12:00 - 13:00 Yoga, 55 min Vi går vidare från grunden. Bygger från grundläggande asanas till liter mer avancerade. Arbetar ibland i flöde (vinyasa, det vill säga andetag och rörelse synkroniserat) Nina Westerberg 30 30 30 0  
16:00 - 17:00 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Marie Shibru 30 29 29 0  
17:00 - 18:00 Gravidyoga 55min Fokus ligger på avslappnande rörelser, andningsövningar och stärkande positioner som är bra för dig och barnet. Passar såväl dig som är helt nybörjare och du som är mer van. Marie Shibru 30 30 30 0  
18:00 - 19:00 Hatha Yoga, 55 min En yogaklass med extra fokus på rygg. Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Daniel Jarvid 30 28 28 0  
18:30 - 20:00 Hot Yin Yoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Klassen avslutas med meditation. Maria Möckborn 30 28 28 0  
19:00 - 19:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Daniel Jarvid 25 25 25 0  
 
fredag 2017-10-27
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Hatha Yoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt Elin F 30 30 30 0  
12:00 - 13:00 Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Sara Carlberg 30 30 30 0  
17:00 - 18:15 Hot Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 30 30 0  
17:30 - 18:45 Happy Friday yoga, 75 min Lekfull yogaklass för alla, nybörjare som vana yogis. En klass där kropp och knopp utmanas och hittar balans i för helgen. Maria Möckborn 30 30 30 0  
 
lördag 2017-10-28
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:00 Body Toning, 55 min Träning för hela kroppen med eller utan olika redskap. Även konditionen får sig en genomkörare under passet. Här blandar vi övningar med redskap eller endast med egen kroppsvikt. Roligt, varierande och effektivt. Eva Persson 30 30 30 0  
10:00 - 11:00 Hot Hathayoga, 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Sara Carlberg 30 28 28 0  
11:15 - 12:15 Power Vinyasa, 55 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka! Flirta med musklerna samtidigt som du flirtar med sinnena Sara Carlberg 30 30 30 0  
12:00 - 13:30 Hot Yin Yoga, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Fannie Runneberger 30 30 30 0  
 
söndag 2017-10-29
Tid Pass Personal Platser Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
10:00 - 11:30 Hot Yin Yoga med Meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Karin Brattberg 30 28 28 0  
11:00 - 12:15 Hatha yoga, 70 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Erika Erlando 30 30 30 0  
11:30 - 12:30 Hot Lugn Vinyasa, 55 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Karin Brattberg 30 30 30 0  
12:15 - 13:15 Pranayama yoga, 55 min Med andetaget i fokus utför vi olika tekniker inom yoga genren Pranayama. Bekvämt sittande eller liggande utövas andningsövningar i kombination med enkla rörelser. Ett meditativt tillstånd och fördjupad medvetenhet utforskars. Erika Erlando 30 30 30 0  
16:00 - 16:45 Body Circle, 45 min Vårt cirkelträningskoncept där du på 45 minuter får en perfekt mix av både styrke- och konditionsträning. Träningen består av ett antal omväxlande stationsövningar som repeteras. Passar de flesta. Sara Carlberg 25 25 25 0  
17:00 - 18:00 Zumba, 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad. Ett otroligt svettigt, prestigelöst och glädjefullt pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik, utmanande steg och en fantastisk atmosför. Alla har vi varit nybörjare någon gång! Maximilian Lundberg 25 25 25 0  
17:15 - 18:30 Hot Power Vinyasa, 75 min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka! Flirta med musklerna samtidigt som du flirtar med sinnena. Annika S 30 28 28 0  
18:00 - 19:15 Lugn Vinyasa yoga 75 min Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Sara Carlberg 30 30 30 0  
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.